ЗАПРОШУЄМО НА ОНЛАЙН-ВІКТОРИНУ: «РЕКЛАМА ТА ЗДОРОВ’Я. ВПЛИВ НА РІШЕННЯ ОСОБИСТОСТІ»

У період з 03 по 07 лютого 2025 року КЗ "КОЦТКЕУМ" проводить Тиждень знань безпеки життєдіяльності із загальною темою «Вплив засобів масової інформації, соціальної реклами на прийняття рішення щодо вибору здорового способу життя»

У рамках цього тижня пропонуємо вихованцям 6-9 класів перевірити свої знання та взяти участь у онлайн-вікторині «Реклама та здоров’я. Вплив на рішення особистості», з метою:
- структурування статей про здоровий спосіб життя та його збереження;
- активізації творчої та пошукової пізнавальної діяльності вихованців засобами ігрової діяльності;
- розуміння правил дотримання інформаційної гігієни та різновиду реклами.

Посилання на онлайн-вікторину: https://forms.gle/HJK8aXNtWnsWfzMr8
Доступ для її проходження буде відкритий 07 лютого з 10:30 до 11:30.

Пріоритет надається як кількості правильних відповідей, так і часу проходження. Учасники, які посядуть призові місця нагороджуються сертифікатами від КЗ «КОЦТКЕУМ». Бажаємо натхнення й уважності!

Scroll to top